Wednesday, April 25, 2012

Malam Ini Formula Rahsia Diguna

Menteri Besar berkata, pihaknya amat berpuas hati dengan pengurusan, jurulatih dan pasukan negeri setakat ini dan tidak timbul soal Che Mat dan Mat Zan perlu letak jawatan.

Tambah Ahmad lagi, perbincangan kira-kira satu jam semalam lebih menjurus kepada bagaimana mahu meningkatkan prestasi pemain dalam misi memburu kejayaan pada Piala FA nanti.

Jelasnya, Terengganu merupakan pasukan hebat, namun senarai pemain yang terhad ekoran diburu kecederaan lama menyebabkan peneraju pasukan terpaksa menurunkan pemain yang kurang menyerlah kerana tiada pilihan buat masa ini.

"Untuk itu, saya mahu penyokong lupakan rasa tidak puas hati mereka itu kerana tindakan menyerang rumah presiden bukan cara yang sesuai, malah hasrat mereka untuk memboikot perlawanan juga tidak kena pada tempatnya.

"Bagi meningkatkan prestasi pemain, untuk permulaan kita akan cuba buat perubahan pada formasi permainan dengan formula 'rahsia' yang saya cadangkan dan kita akan cuba pada perlawanan menentang Song Lam Nghe An malam esok (malam ini), jika berjaya kita akan lakukan perkara sama pada Piala FA nanti," katanya.

No comments:

Post a Comment