Thursday, October 25, 2012

Kapten Ghana Sertai TTeam

Bekas penyerang England dan Liverpool, Robbie Fowler serta penyerang Fulham, Derek Boateng adalah antara pemain import yang menunjukkan minat menyarung jersi T-Team pada saingan Liga Super musim depan. 

Dua pemain itu juga bersedia untuk menggalas jawatan sebagai ketua jurulatih sekali gus bertanggungjawab sebagai pengurus pasukan T-Team.

Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said, berkata beliau sedang mengadakan perbincangan lanjut dengan Fowler, 37, yang berasal dari Toxteth, Liverpool terutama dalam soal bayaran gaji. 

"Saya minta Fowler mengemukakan gaji yang diminta. Perbincangan lanjut mengenai perkara itu sedang dilakukan dan saya ingin tegaskan, kita tidak menggunakan khidmat orang tengah, sebaliknya pemain yang kini sedang menguruskan kelab Muanqthong United berbincang dengan saya melalui telefon. 

"Saya juga sudah menghubungi Boateng dan dia juga menunjukkan minat untuk bersama T-Team. 

"Jika mereka bersetuju dengan tawaran, kita akan panggil mereka datang ke negeri ini untuk menjalani ujian latihan kecergasan," katanya sambil mengakui kerajaan negeri akan menjadi penaja utama pasukan T-Team untuk saingan musim depan.

No comments:

Post a Comment