Friday, August 24, 2012

Leka

Pintu gol T-Team bolos dua kali sebelum berjaya mendapat gol pertama mereka, namun kehilangan pemain import, Marco Bojan yang dibuang padang memberi ruang kepada Pahang untuk mencuri kemenangan 3-2 dalam pertembungan Kumpulan D.

"Kami membenarkan Pahang mendapat jaringan mudah. Walaub agaimanapun, pada separuh masa kedua T-Team bangkit untuk merapatkan jurang.

"Tetapi setelah kesilapan yang dilakukan Marco Bojan yang mendapat kad merah, pasukan kami kembali goyah dan tertekan," kata Yunus.

Tambah beliau, beliau akan mula memberi fokus untuk bangkit semula pada pertemuan seterusnya menentang Sarawak dan Selangor.

"Kesebelasan pemain akan dibuat berdasarkan kecergasan pemain dalam masa 24 jam yang seterusnya memandangkan ramai yang tercedera.

"Kelemahan kami juga perlu dipertingkatkan lagi, terutamanya dari segi hantaran yang mudah dibaca dan permainan yang agak perlahan. Saya juga berharap pemain saya seperti Zairo (Anuar Zailani), Fadzli Saari, dan Faiz Subri dapat memberikan persembahan yang lebih baik menjelang perlawanan akan datang," kata Yunus.

No comments:

Post a Comment