Monday, August 20, 2012

Marzuki belum Pulih

Butler mengesahkan, Marzuki Yusof tidak dapat diturunkan pada aksi pembukaan, 22 Ogos depan memandangkan kapten pasukan Terengganu itu masih belum pulih sepenuhnya ekoran pembedahan lutut sejak Mac lalu.

“Biarpun keadaannya sudah menunjukkan perkembangan positif namun saya mahu dia (Marzuki) betul-betul sembuh dan sekiranya beliau diturunkan mungkin tidak adil baginya sekiranya prestasinya kurang baik.

“Bagaimanapun untuk mengisi kesebelasan utama pasukan bagi perlawanan pembukaan dengan jiran terdekat Kelantan , saya masih menunggu sehingga minggu depan untuk dimuktamadkan,” katanya.

Walaupun kecewa dengan kekurangan kemudahan untuk sesi latihan di Stadium Sultan Ismail yang masih sedang dibaik pulih, Butler berkata, skuad bimbingannya telah menyesuaikan diri dengan syarat-syarat yang ‘mencabar’ dikenakan kepada mereka bagi mengisi kedudukan sebelasan utama pasukan.

“Kami menjalani latihan di mana-mana sahaja yang boleh, biarpun di pantai dan padang futsal. Saya tidak akan membiarkan kekurangan kemudahan memberikan kesan kepada persediaan kami,” katanya.

No comments:

Post a Comment